Найкращі комунікаційні практики в дії
Державна податкова служба України та Проєкт EU4PFM активно співпрацюють у рамках запровадження найкращих комунікаційних практик.
Разом вже зробили:
- розроблено та імплементовано новий бренд-бук ДПС, який як інструмент допоможе вибудувати комунікацію з клієнтами-платниками податків в єдиному стилі та позиціюванні;
- розроблена затверджена комунікаційна стратегія – путівник за яким ДПС зможе спілкуватися з платниками податків, відповідаючи на питання «що, коли, для чого?»
- на постійній основі забезпечено моніторинг ЗМІ – важливо вчасно отримувати інформацію про публікації назовні для своєчасного реагування;
- запроваджено щотижневі меседж-бокси щодо основних напрацювань та досягнень ДПС – допоможе ДПС «говорити» з платниками податків просто та зрозуміло на актуальні питання;
- проведено тренінг щодо розробки комунікаційної стратегії, з антикризових комунікацій, SMM, з стратегічного планування та взаємодії зі ЗМІ.
Формування іміджу ДПС як служби європейського зразка з високим рівнем довіри у суспільстві – один із основних пріоритетів співпраці Проекту EU4PFM та Державної податкової служби України! Запроваджуємо зміни разом!
Втілюємо зміни разом!