EU4PFM надасть підтримку з розробки єдиної платформи електронного навчання для PFM-інституцій
Про це йшлося під час дискусії «Концептуальні рамки системи електронного навчання на основі найкращих практик» для Міністерства фінансів України, який пройшов 18 листопада 2021 року.
На початку заходу міжнародний експерт проєкту EU4PFM з HR/PARЕдвардас Жукаускас привітав Міністерство фінансів України із схваленням напередодні Урядом Стратегії здійснення цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Системи управління державними фінансами до 2025 року, що була розроблена за підтримки проєкту.
«Міністерство фінансів планує створювати окрему систему навчання для усього периметра державних фінансів. Це одна зі складових ухваленої Урядом Стратегії», – відзначив під час заходу Олександр Грубіян, заступник Міністра фінансів України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації.
Проєкт EU4PFM готовий надати підтримку з розробки єдиної платформи електронного навчання для PFM-інституцій, наголосила під час зустрічі керівник EU4PFM, міжнародний ключовий експерт з HR/PAR Юргіта Домейкієне. За її словами, проєкт може допомогти у розробці функціоналу, створенні системи, розробці стандарту навчальних програм тощо.
Цей захід – завершальний у серії воркшопів щодо огляду чинних електронних навчальних платформ для державних службовців для інституцій у сфері управління державними фінансами в Україні – Міністерства фінансів України, Державної податкової служби України, Державної митної служби України.
Експерт проєкту EU4PFM у сфері HR/PAR Крістіна Якубайтіте-Ревутієне під час тренінгу ознайомила учасників заходу із системами електронного навчання, відкритими та комерційними, їх ключовим функціоналом та особливостями, прикладами найкращих навчальних практик, та методологією розроблення навчального плану електронного навчання.
«З чого ж почати?» – говорить Крістіна Якубайтіте-Ревутієне. Першим кроком, за її словами, має бути визначення цілей навчання з точки зору усіх PFM-інституцій. «Програми мають розроблятися спеціалістами, але ми повинні визначити, хто має керувати єдиною структурою, хто розроблятиме стратегію та стандарт освіти, маємо визначити спеціалістів, які створять стандарт програми, структуру моделі і за цими вимогами кожна інституція визначить відповідальних осіб для розробки змісту кожної програми», – говорить експерт.
Крім того, важливо визначити аудиторію (працівників інституцій чи зовнішніх споживачів), кількість програм, необхідні освітні інструменти, для нових працівників чи розвитку їх компетенцій, кар’єрного росту тощо від чого залежатиме у подальшому і необхідний функціонал системи електронного навчання.
Учасники зустрічі мали змогу поставити запитання експертам проєкту та обмінятися думками щодо системи електронного навчання.
Втілюємо зміни разом!