Дієві нефінансові стимули для працівників, які потрібно знати і застосовувати на державній службі
Оприлюднено статтю Крістіни Якубайтіте-Ревутієне, експертки проєкту EU4PFM з HR/PAR, підготовлену спеціально для українського фахового видання «Держслужбовець».
Як пише авторка, кожна організація повинна постійно шукати способи для підтримання мотивації своїх працівників, адже на різних етапах життя у працівників виникають різні потреби.
Наприклад, для молодого працівника, який щойно вийшов на ринок праці, важливо професійно розвиватися і пробувати свої сили в нових сферах, щоб зробити правильний вибір. Фінансова стабільність і баланс між роботою та особистим життям мають вирішальне значення для працівників, які мають сім’ї. Для інших працівників важливе значення мають ціль і сенс.
«На різних етапах життя працівника потреби змінюються. Роботодавець повинен прагнути збалансувати потреби і надати працівникам можливість бути задоволеними роботою», – йдеться у публікації.
У рамках проєкту EU4PFM було оцінено організаційну культуру та потенційний вплив нефінансових стимулів у наших партнерських організаціях в Україні. «На основі отриманих даних можна стверджувати, що, розглядаючи шляхи удосконалення моделі нефінансового стимулювання в українських державних організаціях, важливо враховувати такі фактори як: натхнення спільним баченням, сильне керівництво, переваги для суспільства, делегування відповідальності, можливості для навчання та професійного розвитку, варіанти гнучких умов праці, – переконана Крістіни Якубайтіте-Ревутієне. – На закінчення, у зовнішньому середовищі, що постійно змінюється, можливість ефективно працювати матимуть ті організації, які найкраще розуміють важливість мотивації працівників».
Про види та способи нефінансової мотивації, поради керівникам державних організацій для кращої мотивації чи залучення державних службовців до ефективної роботи та як обрати правильні стимули для різних працівників, читайте у статті за посиланням: https://bit.ly/3Il4efY
Втілюємо зміни разом!