Держмитслужба ініціювала, а EU4PFM підтримала ідею розробки нового ІТ-рішення: модернізованої системи Help Desk для Держмитслужби
Державна митна служба має намір модернізувати значну частину своїх митних процедур за допомогою нових ІТ-рішень. Це охоплює як внутрішні митні процеси, так і практично всі послуги. У той же час в рамках зобов’язань України перед європейською інтеграцією вводяться нові митні процедури. Впровадження широкого спектру нових ІТ-продуктів потребує нового рішення щодо підтримки бізнесу, щоб оперативно вирішувати проблеми та надавати бізнесу необхідну інформацію щодо нових послуг та процесів.
EU4PFM з радістю оголошує початок розробки нового ІТ-інструменту. До кінця 2024 року Держмитслужба отримає модернізовану платформу для обробки запитів та апеляцій від користувачів NCTS та різних аналітичних систем.
Майбутній Help Desk має на меті оптимізувати час відповіді та забезпечити виконання послуг відповідно до встановлених стандартів обробки заявок та інцидентів. Ця ініціатива сприятиме підвищенню продуктивності, що в свою чергу поліпшить митні процедури та процеси.
В подальшому Держмитслужба планує розширювати функціонал шляхом формування комплексного Контакт Центру. Драган Йеремич, міжнародний ключовий експерт EU4PFM з ІТ, підкреслив: ” Help Desk є інтерфейсом для взаємодії між бізнес-суб’єктами та Державною митною службою України. Він буде вирішувати інциденти, що виникають у разі відмов або помилок у інформаційних системах, що мають значення для митного оформлення.
Цей розвиток особливо важливий у контексті зусиль Держмитслужби з цифровізації, яка впроваджує нові технології для прискорення бізнес-процесів та зменшення людського фактору.”