ДПС та EU4PFM: нові кроки в партнерстві для підвищення якості податкового сервісу
Зустріч керівництва ДПС та проєкту «Програма підтримки управління державними фінансами в Україні» (EU4PFM) відзначила важливі кроки у партнерстві для вдосконалення обслуговування платників.
Під час обговорення сторони висвітлили прогрес у виконанні спільних проєктів та очікувані результати від співпраці в сфері ІТ-ініціатив, що фінансуються проєктом та визначили пріоритети подальшої співпраці.
ДПС наголосила на постійному моніторингу потреб платників у сфері обслуговування та якості сервісів.Також, представники ДПС разом з EU4PFM відвідали оновлений контакт центр.
Минулого року завдяки підтримці EU4PFM було проведено модернізацію Контакт-центру ДПС, що відкрило нові можливості та впровадило технічні перетворення. Зокрема, оновлення включило:
– Сучасне програмне та апаратне забезпечення з покращеною відмовостійкістю та доступністю.- Оновлений голосовий автовідповідач та голосове меню послуг для різних категорій клієнтів.
– Єдиний інтерфейс робочого місця працівника Контакт-центру, що об‘єднує всі канали зв’язку та розділи CRM.
– Відображення історії звернень клієнта та інші покращення.
Спільні напрямки розвитку на 2024 рік включають продовження реалізації проєктів, таких як е-аудит, ІТ-рішення для аналізу ризиків у трансфертному ціноутворенні та системи обліку даних.Проєкт EU4PFM та ДПС працюють задля досягнення високих стандартів обслуговування та ефективного впровадження ІТ-рішень для покращення податкової системи. Разом до європейського майбутнього!