Ще один крок уперед до сучасного адміністрування з якісними послугами для громадян та бізнесу
Починаючи з травня 2023 Контакт-центр ДПС проводить тестування розгорнутого нового програмного та апаратного забезпечення, яке було модернізовано за підтримки проєкту EU4PFM. Новий програмно-апаратний комплекс дозволив підняти обслуговування на новий рівень навіть в тестовому режимі, що одразу відчули користувачі сервісами Контакт-центру.
Серед головних досягнень та переваг можна відмітити:
- зменшено час маршрутизації дзвінка на голосовому автовідповідачі (IVR) з 2 хв. 20с. до 1 хв. 22с.
- збільшення рівня доступу до сервісу з першого звернення (рівень сервісу зріс з 27 % до 42 % та продовжує зростати із застосуванням налаштувань системи);
- озвучування у голосовому автовідповідачі (IVR) номеру в черзі, та приблизний час очікування до з’єднання;
- отримання інформації про свою заборгованість за допомогою IVR;
- замовлення зворотнього дзвінка через IVR у разі тривалого очікування;
- оцінка якості наданих послуг після завершення дзвінка (87,8 % опитаних дали позитивну оцінку).
Саме зараз проходить тестування послуги дистанційного запису у чергу до Центрів обслуговування платників.
Технічне оновлення Контакт-центру ДПС стало можливим завдяки ефективній співпраці Державної податкової служби України та проєкту EU4PFM.