Як ефективніше формувати річні цілі для персоналу державних установ?

За підтримки EU4PFM 2 грудня пройшов тренінг для керівників структурних підрозділів Державної митної  служби України з управління ефективністю та постановки річних цілей.

Як зауважив, відкриваючи захід, міжнародний експерт проєкту  EU4PFM Едвардас Жукаускас, постійне оновлення знань, нарощування навичок практичного застосування та інструментарію з управління ефективністю організації – це три важливі складові для якісного використання цих процесів для розвитку державної інституції.

В основі тренінгів – понад як 20 років упровадження управління ефективністю у державних інституціях Литви. «Ключове завдання на сьогодні – ознайомитися із інструментом постановки завдань співробітникам на поточний рік та з’ясувати, як правильно ставити ці завдання, щоб організація і співробітники досягли своїх цілей, а результати можна було виміряти», – зауважив Едвардас Жукаускас.

«Управління ефективністю – ключовий інструмент управління персоналом», – говорить експерт EU4PFM з HR/PAR Крістіна Якубайтіте-Ревутієне.

За її словами, процес управління ефективністю, який поєднує в собі цілі та компетенції, послідовно використовується у практиці управління персоналом, щоб допомогти планувати, навчати, контролювати та оцінювати, щоб отримати максимальну віддачу від роботи співробітників, а організація вцілому могла досягти задекларованих стратегічних цілей.

Процес управління ефективністю дає змогу:

  • доносити очікування до працівників;
  • уточнювати ролі та обов’язки, а також призначати / посилювати відповідальність;
  • створювати чітку, пряму лінію урядового порядку денного та регіональних пріоритетів;
  • постійно «піднімати планку» ефективності діяльності організації;
  • отримати конкурентну перевагу за рахунок людського капіталу.

Річний цикл управління організацією розпочинається із постановки цілей розвитку організації. Наступними  важливим етапами є оцінка прогресу та оцінка ефективності досягнутих результатів.

Під час тренінгу йшлося про те, як проходить кожен із етапів, що є інформаційним джерелом для постановки цілей, якою є процедура цілей  та  процес каскадування цілей (від стратегічного документу до індивідуальних цілей конкретного працівника), як встановити КПЕ (ключові показники ефективності) та як оцінювати отримані результати.

Учасники тренінгу також мали нагоду застосувати ці процедури під час практичного заняття тощо.

Втілюємо зміни разом!