5 лютого EU4PFM провів воркшоп «Як створити ефективний консультативний центр та вдосконалити його функціональність».

В рамках воркшопу  з міжнародним експертом Програми EU4PFM Вайдою Ейдімтієне заступник голови ДПС Наталія Калєніченко з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації та спеціалісти профільних департаментів податкової обговорили найкращі практики міжнародного досвіду із вдосконалення консультаційного сервісу.

Семінар “Call-центр: можливості та перспективи”

Наш міжнародний експерт детально розповіла:

  • Технологічні рішення: Які канали зв’язку та ІТ -рішення  необхідні для надання консультації кожному, хто звертається до податкової служби
  • Управління якістю послуг: Інструменти моніторингу задоволеності користувачів та способи поліпшення консультаційних послуг
  • Робота з працівниками: Як побудувати ефективні процеси та допомагати професійно розвиватись команді консультантів

«Україна впевнено впроваджує діджитал-рішення в сфері адміністрування податків, що відповідають найкращій міжнародній практиці. І є всі передумови, що ДПС вдасться вдосконалити і сервіс з надання консультацій. А Програма EU4PFM і надалі надаватиме необхідну для цього підтримку», – відмітив міжнародний експерт з оподаткування Програми EU4PFM Паулюс Маяускас.