Тренінг для працівників комунікаційних підрозділів ДПС
Якою має бути ефективна комунікація зі ЗМІ та громадськістю, які сучасні тенденції у створенні інформаційного контенту та процеси формування іміджу податкової служби як ефективного сервісного органу – такі питання обговорювалися під час тренінгу з питань комунікацій, який сьогодні провели в ДПС.
Під час тренінгу, участь в якому взяли працівники комунікаційних підрозділів ДПС з усієї країни, експерти з комунікацій проекту EU4PFM Олександра Журахівська та Катерина Зінов’єва розповіли про антикризові та Digital-комунікації.
Так, зокрема, обговорювалися основні завдання антикризових комунікацій, базові правила створення антикризових стратегій. Особлива увага також приділялася візуалізації контенту, питанням покращення задоволеності інформаційних потреб платників тощо.
Учасники тренінгу мали змогу поділитися своїм досвідом та детально обговорити актуальні питання роботи за комунікаційним напрямом.