Зусилля EU4PFM щодо модернізації бюджетного процесу орієнтовані на впровадження передових міжнародних практик
Упроваджено електронні платформи для обліку персоналу, рекрутингу та управління талантами, що скоротило час на адміністрування HR-процедур і підвищило прозорість прийняття кадрових рішень.
Створено та оновлено навчальні програми для державних службовців, запроваджено електронні курси та вебінари, а також організовано регулярні тренінги, що забезпечило підвищення кваліфікації та мотивації персоналу.
Удосконалено процедуру відбору кадрів: скорочено терміни конкурсу, розроблено прозорі критерії оцінювання та запроваджено онлайн-інструменти подання заяв. Це дало змогу залучити більше кваліфікованих фахівців до державного сектору.
Запроваджено регулярну звітність щодо кадрових призначень, просування та оплати праці, а також механізми контролю і моніторингу HR-показників, що сприяє посиленню довіри громадськості до державних установ.
Сформовано базу перспективних працівників із визначенням їхніх компетенцій, запроваджено програми наставництва та кар’єрного розвитку, що допомогло зберегти найкращі кадри та стимулювати їх до професійного зростання.
Підготовлено та впроваджено політики й заходи, що забезпечують рівні можливості для всіх працівників, у тому числі осіб із особливими потребами. Результатом стало створення більш різноманітних і збалансованих команд.
Розроблено та впроваджено нові схеми нарахування заробітної плати, що враховують результати роботи та компетентність працівників. Це дозволило зробити оплату праці більш справедливою та конкурентоспроможною.
Упроваджено електронні платформи для обліку персоналу, рекрутингу та управління талантами, що скоротило час на адміністрування HR-процедур і підвищило прозорість прийняття кадрових рішень.
Створено та оновлено навчальні програми для державних службовців, запроваджено електронні курси та вебінари, а також організовано регулярні тренінги, що забезпечило підвищення кваліфікації та мотивації персоналу.
Удосконалено процедуру відбору кадрів: скорочено терміни конкурсу, розроблено прозорі критерії оцінювання та запроваджено онлайн-інструменти подання заяв. Це дало змогу залучити більше кваліфікованих фахівців до державного сектору.
Запроваджено регулярну звітність щодо кадрових призначень, просування та оплати праці, а також механізми контролю і моніторингу HR-показників, що сприяє посиленню довіри громадськості до державних установ.
Сформовано базу перспективних працівників із визначенням їхніх компетенцій, запроваджено програми наставництва та кар’єрного розвитку, що допомогло зберегти найкращі кадри та стимулювати їх до професійного зростання.
Підготовлено та впроваджено політики й заходи, що забезпечують рівні можливості для всіх працівників, у тому числі осіб із особливими потребами. Результатом стало створення більш різноманітних і збалансованих команд.
Розроблено та впроваджено нові схеми нарахування заробітної плати, що враховують результати роботи та компетентність працівників. Це дозволило зробити оплату праці більш справедливою та конкурентоспроможною.
Запроваджено прозорі критерії оцінювання результатів, системи матеріальних і нематеріальних заохочень, а також програми лідерства. Завдяки цьому зросла залученість персоналу та рівень відповідальності за кінцеві показники.
Організовано платформи для обміну досвідом, регулярні зустрічі та внутрішні інформаційні розсилки. Це допомогло поліпшити взаємодію між підрозділами та сприяти формуванню єдиної корпоративної культури.
Створено механізми відстеження динаміки змін у HR-процесах, проведено аналіз ключових показників та вжито коригувальних заходів, що дає змогу оперативно реагувати на виклики та підвищувати ефективність державної служби.