Посилити спроможність для впровадженні нової стратегії дотримання податкового законодавства та розробці механізму оцінки відповідності шляхом підтримки:
- розробки проєкту нової стратегії дотримання податкового законодавства та впровадження комплексного механізму оцінки та показників відповідності;
- розробки методології оцінки недоліків податкових норм;
- запровадження інших заходів щодо сприяння добровільному дотриманню податкових вимог та сплаті податків.
Посилити спроможність у перегляді та адаптації бізнес-процесів у податковій та митній адміністрації шляхом підтримки:
- розробки комплексного бізнес-процесу управління справами в ДФС;
- вдосконалення функції податкового аудиту, включаючи електронний аудит та розробку та оновлення критеріїв / моделей / інструментів оцінки ризиків;
- вдосконалення функції подання та сплати, включаючи податковий облік та електронні послуги для платників податків (електронний рахунок платника податків, єдиний рахунок для сплати податків, система податкового консультування, кол-центр ,тощо);
- вдосконалення функцій повернення та стягнення податкового боргу (система електронного ПДВ, сегментовані процеси погашення податкового боргу, тощо).
Посилити спроможність у створенні та функціонуванні нової служби фінансових розслідувань шляхом підтримки:
- визначення організаційної структури, набору персоналу та визначення ролей;
- розбудови спроможності в сфері фінансових розслідувань;
- автоматизації ключових функцій, забезпечення обладнанням;
- сприяння набору персоналу та його професіоналізації.
Посилити спроможність у розширенні податкової бази в Україні, зокрема, через вдосконалення інформаційних потоків, пов’язаних з оподаткуванням, за рахунок підтримки:
- реалізації Плану дій BEPS (План заниження податкової бази і виведення прибутку з-під оподаткування);
- аналізу можливостей розширення бази оподаткування майна;
- визначення непрямих методів контролю над доходами громадян, доступу до банківської таємниці;
- врегулювання питань контролю та оподаткування електронної комерції, у тому числі транскордонної;
- забезпечення ефективного податкового адміністрування конкретних видів діяльності та галузей;
- автоматизації процесів виявлення ризиків трансфертного ціноутворення;
- приєднання до Ініціативи ОЕСD (Організації економічного співробітництва та розвитку) з автоматичного обміну інформацією про іноземні фінансові рахунки, запровадження Звітності за країнами з іноземними компетентними органами;
- надання технічної допомоги в галузі процедур прийому інформації, зберігання даних, безпеки даних та захисту інформації;
- підготовки до другого туру експертної оцінки EOIR (Обмін інформацією на вимогу) на Глобальному форумі з питань прозорості та обміну інформацією для цілей оподаткування.
Посилити спроможність в сфері наближення митного законодавства та нормативних актів до законодавства ЄС та передової міжнародної практики, а також його впровадження за допомогою, зокрема, підтримки:
- впровадження Нової комп’ютеризованої транзитної системи (NCTS), що охоплює підтримку з правових питань, створення адміністративної структури та впровадження NCTS-сумісної національної заявки на транзит, на основі національної заявки на транзит NCTS, яка в даний час використовується державами-членами ЄС, розробка функціональних вимог, технічних специфікацій та забезпечення якості закупівлі послуг з розробки програмного забезпечення;
- створення системи фінансових гарантій України, узгодженої з митним законодавством ЄС;
- гармонізації митного законодавства України з UCC (Митним кодексом ЄС) та відповідними актами, а також з Положенням, що встановлює систему звільнення від мита ЄС, підтримка в імплементації нещодавно прийнятих положень;
- гармонізації митного законодавства України з UCC та делегованими а також імплементуючими актами (Положення № 2015/2446 та 2015/2447) щодо реалізації концепції Уповноваженого економічного оператора (УЕО).
Посилити спроможність податкової та митної адміністрації протидіяти ухиленню від сплати податків та вжити заходів щодо спрощення торгівлі шляхом підтримки:
- гармонізації митного законодавства України з UCC та її делегованими та імплементуючими актами (Положення № 2015/2446 та 2015/2447) щодо пост-митного контролю та митного аудиту;
- застосування Конвенції PEM (Регіональної конвенції про пан-євро-середземноморські преференційні правила походження), визначення статусу походження товарів, застосування тарифних заходів ЄС, тощо;
- реалізації Стратегії розвитку системи управління ризиками на митниці;
- посилення контрольних можливостей митних оцінок української митниці.