IT-система онлайн-взаємодії з розпорядниками коштів увійшла в експлуатацію
Після успішного 6-місячного пілотування Автоматизована інформаційна система онлайн-взаємодії з розпорядниками коштів державного бюджету Мінфіну (АІС «ГРК-ВЕБ») увійшла в експлуатацію.
Ця система значно спростить та автоматизує діяльність Мінфіну, головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня в процесі бюджетного планування. Вона є частиною проєкту, який реалізується Міністерством у рамках побудови нової сучасної інформаційно-аналітичної системи бюджетного планування і моніторингу виконання держбюджету.
Близько 1000 спеціалістів із 163 бюджетних установ, які є розпорядниками та одержувачами коштів державного бюджету, узяли участь у пілотуванні. Під час пілотування учасники створили понад 2500 електронних документів, що стосуються різних етапів бюджетного процесу й у більшості цих документів використовувалися реальні дані та показники, що належать до сфери діяльності пілотних установ.
Завдяки активному зворотньому зв’язку учасників пілотування в новій системі врахували галузеву специфіку окремих головних розпорядників та водночас забезпечили стандартизованість та універсальність програмного продукту для всіх учасників бюджетного процесу.
1 квітня розпочався процес реєстрації головних розпорядників бюджетних коштів, розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів. Для допомоги в реєстрації функціонує служба підтримки користувачів, яка оперативно надасть консультацію і відповіді на запитання щодо функціонування системи.
Автоматизована інформаційна система онлайн-взаємодії з розпорядниками коштів державного бюджету (АІС «ГРК-ВЕБ») розробляється Державною установою «Відкриті публічні фінанси» на замовлення Міністерство фінансів України за фінансової підтримки EU4PFM.